Monday, April 24, 2006

συννεφια

κοιταζω τα πραγματα σου
κοιταζω τις αναμνησεις που κρατησες μες στην καρδια σου, αυτες που φυλαγες καλα σκεπασμενες στο συρταρι
κοιταζω ολα αυτα που αγκαλιασα
αυτα που μετεφερα στην αλλη ακρη του ωκεανου
αναρωτιεμαι αν θα χωρεσει στο μυαλο μου ποτε
αναρωτιεμαι αν θα σταματησει το δακρυ να κυλα καθε φορα που σκεφτομαι πως τα ματια μου δε θα δουν τη μορφη σου
αναρωτιεμαι...
εχει συννεφια και κανει κρυο σημερα
ταιριαζει στη διαθεση μου
μου λειπεις
μου λειπεις πολυ σημερα
μου λειπει η αγκαλια σου
η μορφη σου
να'ναι αραγε που 'ναι δευτερα;
ή ισως που εχουμε γιορτη κι η απουσια σου με χαστουκιζει δυνατα;
λυπαμαι καλη μου, λυπαμαι πολυ που δεν εισαι εδω, μου λειπεις!
προσπαθω να βρω τη δικη μου ηλιακτιδα, μια μονο ν'αγγιξει τη ψυχη μου σημερα,
προσπαθω...προσπαθω

No comments: