Sunday, June 18, 2006

Καποιος ειπε πως η ζωη ειναι δυσκολη γι'αυτο ειν' ωραια...
Κουραστηκα με ολες τις δυσκολιες της
τι ν'απογινε αραγε εκεινη η ευκολια που βασιλευε στη ζωη μου δεν παει καιρος
Ολο παραπονα εισαι! Φτανει πια!
"Εφυγες νωρις, ουτε που προλαβα ν'αρχισω
εφυγες νωρις μα ειχα κι αλλα να σου πω" τραγουδα η Ελευθερια...
μια ζωη ολο αναχωρησεις....
ολο αντιο και να μην αργησεις
ολο παρτυ μηπως ξεχασουμε να διασκεδασουμε ολα αυτα που μας πονουν
ολο τι ωρα θα γυρισεις και ποτε θά 'ρθεις;
κι εγω καποτε να φευγω και καποτε να κουνω το 'να χερι και με τ'αλλο να σκουπιζω το δακρυ που κυλαει ποταμι
κι αλλες φορες να εκνευριζομαι γιατι εχω αναγκη τα αντιο μου...
"σκοταδι γινομαι και παραδινομαι στο ρυθμο" της θλιψης
αυτης της θλιψης απο εγωισμο γιατι υπαρχουν κι αλλες οψεις ζωης εξισου σημαντικες με μενα!
τετοιος εγωκεντρισμος....
λυπαμαι....
αχ μακαρι να μπορουσες να διαβασεις τη ψυχη μου...
τουτα τα λογια που σε σενα στελνω
ελα, ελα ψυχη μου, εχουμε παρτυ εδω!

1 comment:

Anonymous said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»