Tuesday, December 29, 2009

Τα πρωτα μας Χριστουγεννα!

Μου φαίνεται απίστευτο...τα πρώτα Χριστούγεννα με την Μαρία έχουν κιόλας ήδη περάσει...Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχω μια κόρη, ότι είμαι μαμα....Όλη μου τη ζωή ένα πράγμα είχα σίγουρο: ότι θα γινόμουνα μαμα. Απο τότε που ήμουνα μικρή και φρόντιζα τη Νινιτα μου, την κούκλα που μου είχαν αγοράσει η μαμα και ο μπαμπας, από τότε ήξερα ότι θα γινόμουνα μαμα. Τώρα το όνειρο έγινε πραγματικότητα. Η Μαρία μου είναι το πιο όμορφο δώρο που θα μπορούσε να μου κάνει ο Bryan. Και είναι πραγματικά δώρο! Έχει απίστευτη προσωπικοτητα.
Είναι χαρούμενη, παίζει μόνη της, χαμογελά σε όλους όσους θέλει!

Στεναχωριέμαι μόνο που η μαμα μου δεν είναι εδώ να τη γνωρίσει. Θα τα πήγαιναν τόσο καλά οι δυο τους! Μου λειπεις αφανταστα Μαρουλα μου, αφανταστα, αν και οι μέρες περνούν χωρις να το καταλαβω....

Bryan, you should know that I appreciate all the effort you put in. I am ecstatic that we have a little girl together. You are the best partner and even though we have our ups and downs, you should know that. You are a terrific father. I am happy this is the first of many Christmases with our expanded family. I love you.

1 comment:

fylakas-aggelos said...

η μαμά είναι περήφανη για την κόρη της και την εγγονή της. Να είσαι σίγουρη για αυτό! Και έμενα μου λέιπει πολύ κάθε μέρα κάθε στιγμή... αρκεί κάτι μικρό για την φέρω στο μυαλό και στην σκέψη μου γιατί από την καρδιά μου δεν θα φύγει ποτέ.