Thursday, April 05, 2007

Πάσχα

Πάσχα και η αυλή βάζει τα γιορτινά της...οι φλαούνες...οι παστούδες (εκνευρίστικα όταν ανακάλυψα ότι δεν έχω τη συνταγή...)
Πάσχα...μου αρέσει το το Πάσχα...μέχρι τώρα δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο μέγαλο μέρος του είναι μου είναι αυτές οι γιορτές της Ορθοδοξίας!
Σήμερα ο Χριστός σταυρώνεται. Πάντα μου φέρνει δάκρυα στα μάτια αυτή η λειτουργία.
Θα πάμε εκκλησία μαζί με τον Bryan....
Σίγουρα δεν είναι το ίδιο αίσθημα του Πάσχα στην Κύπρο, όμως είναι μια άλλη εκδοχή οικογενειακής ζωής! Μιας πολυ μικρής οικογένειας, αλλά από κάπου πρέπει ν'αρχίσουμε κι εμείς!
Καλό Πάσχα σε όλους! Καλή Ανάσταση! Μου λείπετε όλοι τρομερά!
Σας έχω όμως στην καρδιά μου, άρα και δίπλα μου!

1 comment:

fylakas-aggelos said...

Kai emas mas leipsate poli..... Eimai sigouros omos oti tha kanete mia poli omorfi oikogeneia Kali arxi loipon. Sas agapo poli!!